Önskar att du fanns!

Dagarna går så här fort!
Kom på att det är ju för 3 år sen vi träffades sist!
Snacka om att jag saknar dej!
Att se dig ligga där i sjukhuset i 14 dagar!
Kommer ihåg när jag gav dig en puss
och sa att allt kommer bli bra älskade farmor!
Du var ju mitt liiiv!
När du fanns i livet var livet mycket lättare!
När man mådde dåligt så fort man snacka med dig va allt bättre!
JAG BARA SAKNAR DEJ FÖR VARJE SEKUND&ANDETAG SOM GÅR!
Önskar att jag fick en sista kram och att jag kunde säga att jag älskar dej så du förstår det!

13 april 2009 var den värsta dagen i mitt liv!
Det var den dagen världen blev tomt!
Det var den dagen jag förlorade en person som var mitt liv!


Du finns i mitt hjärta!
Jag tänker på dig jämt!
Du kommer alltid ha den bästa platsen i mitt hjärta!
Hoppas du har det bra där uppe älskade!!


JAG ÄLSKAR DEJ FARMOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0