Match!

Det har varit en stressigt dag!
Man vaknade hos elsa och dom
sov typ ingenting inatt.
Och idag fick jag reda på en sak som jag vart ledsen över!
Men nu är det lite över vet ingenting än så..
Vi var och beställde pizza och då ringde lars  och sa att jag skulle vara med på Damlagsmatchen!
Då åkte jag fort hem från pizzerian tog med mig fotbollskorna och benskydd!
Var ju sjukt stressad då glömde jag värme byxor och så!
Det var sjukt kallt!
Matchen gick väl så där!
Nyss har jag ätit pizza!
Nu ska jag nog in till duschen så får ni ha det gött så länge!

pussen

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt! :)

Det är bara bra med mig, galet trött bara ^^



Vad gör du då?

2011-03-26 @ 22:41:17
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0