Ellen Eriksson!♥

Ellen ville bara säga några saker som du behöver veta!
Äntligen så börjar allt bli lite som förut
du kanske ska ju börja på fotboll och ja är sjukt glad kan ja säga!
Du är en av dom underbaraste jag känner!
Det här sista veckorna har det varit massa krångel
men vi båda vet att vi inte kan vara utan varandra!
Äntligen så är det bättre igen!
Jag vill aldrig bli osams med dig..
du är min bästavän och det kommer du och alltid att vara!!
Jag hoppas allt blir bra!!
Jag vet att jag inte skrev om dig på dag 03 om mina bästavänner
men då var vi ju osams!
Men nu är vi äntligen sams igen!
DU ÄR BÄST!
Men du ska veta en sak som är viktigt och det är att..


JAG ÄLSKAR DEJ MEST!♥




Aww sommaren 2010 :')



ÄLSKAR DEJ TJEJEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej med Iradet!<33333

2011-03-11 @ 23:22:17
Postat av: Ellen

glömde skriva namnet :s

2011-03-11 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0