Dag 20&21

eftersom jag inte var hemma så mycket igår!
Och jag hann inte blogga så mycket!
Så gör jag det nu!

dag 20- Någon jag alltid kan prata med och litar på till 100 %


Jessica Olveby!
Hon vet exakt allt om mig!
Allt som ingen annan vet,vet hon!
Jag älskar henne!


dag 21- En hemsk händelse

Jag har varit med om så  mycket hemska händelser i livet!
Men några kan jag ta just nu!
Det värsta som hänt var att farmor fick hjärnblödning och dog av det!
Och Herve åkte tillbaka till kongo i fredags var också hemskt!
Det hände en sak igår som jag vart jätte orolig över!
Jag skulle inte kunna klara mig fyfan!
Som tur var det inte nått farligt!
Men jag älskar dej pappa!♥
Det finns massa flera saker som jag inte vill ta upp här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0