dag 12- En person jag saknar

Jag saknar väl massor!
Men en som jag verkligen saknar och kommer alltid kommer  att sakna!
Det är min underbara  farmor som jag alltid kommer att älska!!
Hon är himlens tyvärrr så kommer aldrig träffa henne!
Det är ju sorgligt att veta att man aldrig kommer träffa henne!
Men sånt är livet ju..
kommer så klart träffa henne när jag dör!
Hon var absolut den bästa och kommer alltid vara den bästa i mitt hjärta!!
Hon var absolut väärldens bästa!
Min farfar är ju också död förstås men har aldrig träffat han!
Han dog ju när pappa var liten!
Men jag skulle gärna vilja träffa min farfar också!
Jag saknar han med oavsett jag inte träffat han!
Men det hade varit ju kul och ha en farfar!


KOM TILLBAKA ÄLSKADE FARMOR&FARFAR!♥


Kommentarer
Postat av: Elma

2011-03-18 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0