Dag 03-mina bästavänner!

Jag har väl några bästavänner och har massa kompisar!


Patriciia Haydo♥

Jag och hon har massa roliga minnen tsm!
Vi har absolut dom bästa minnen
och vi är självklart dom roligaste tjejerna i klassen alla andra är tråkiga :D
Vi har världens bästa humör!
Hon vet typ allt om mig nästan då!
Och ingen kan ta henne ifrån mig!
Hon är absolut den bästaaa!
vill egentligen inte gå i 7d men vill gå i den klassen för hennes skull och några andras!
Vi har massa töntar i klassen =)
Jag och patti har alltid mycket och snacka om
och vi älskar att viska!!
Det är det bästa vi vet!
Hon har världens roligaste syster CECILIIIA!
cissi är sååå jävla skön som helst!
Älskar ciissi också!

Jag älskar dennna flicka mest av allt!



Elsa Isacsson♥

Hon är min alllra bästavän!
Hon gör mig alltid på bättre humör när jag inte mår så bra!
Asså hon är absolut den bästaste som finns!
Ingen kan vara lika underbar som henne!
Hon och jag är ganska nära varandra!
Vi går inte i samma skola men vi brukar vara ändå på fritiden!
Hon är mitt liv utan henne skulle inte jag finnas!
Hon och jag är som systrar och hon vet exakt allt om mig!
Hon har världens bästa familj som är som min andra familj!
Hennes mamma Jessica olveby är den bästa människan på jorden!
Och hennes pappa lars är den underbaraste människan som finns!
Och min syster Amanda som är syster till henne är den absolut vackraste som finns!
Och elsa är den bästaaaaa!!!!
Jag och elsa har aldriiiig bråkat!
Vi har aldrig varit sura på varandra eller nåttt!
JAG ÄLSKAR HENNE MEST AV ALLLT!♥



Sophia Andersson!♥

Hon är den underbaraste jag känner!
Vi brukar inte va så ofta
men vi har masssor med minnen tillsamans
I somraas var jag hon och elsa på grönan!
Det var hur kul som helst!!
Sophia och jag har aldrig bråkat eller nåt
jag har aldrig sagt nått dumt till henne
vi har liksom aldrig varit sura på varandra eller nått!
Hon är en av dom närmaste jag har!
Hon är min älskliiiing!
Hon är verkligen en jätte trevlig människa!
Om jag skulle sitta här och skriva hur underbar hon är
skulle det ju fan taa flera timmar
Man kan inte ha en bättre vän som henne!!
Jaja hon ska bara veta en sak!
Att jag älskar henne och kommer alltid att gö!

DU ÄR DEN BÄSTA!!!♥


En bild från stockholm från ett minne!


Alexandra Lindh!♥
Jadu alex och jag har varit vänner sen 3:an
och är det fortfarande!
Det har krånglat till lite för oss nu i 7:an men allt är bra nu
Alexandra är den vackraste som finns
hon är sjukt underbar hon förstår mig i alla lägen!
Hon och jag har massa med minnen tsm
och minnerna kommer alltid vara dom bästa för mig!!
Jag älskar denna tjej sjukt mycket
Hon och jag är bäst haha idag i skolan då ? :D
Alexandras mamma therese är as bra på att laga mat och göra kladdkaka mmm!
Vi måste hitta på nå snart
har saknat att vara med dig!
Du ska bara veta att du är världens gulligaste!!
Fyfan vilken söt lille brooor du har!!
Hon brukar alltid finnas om det är nått och jag lovar att jag kommer finnas för dig!JAG ÄLSKAR DEJ!


Beam Silawiang!♥
Beam är den galnaste jag vet!
Hon är min dans kompis!
Vi har masssa med minnen tillsamans
och jag och hon har väl bråkat förut och så
men nu har vi mognat till ordenligt!
Jag älskar beam hon är den underbaraste beam som finns!
Hon brukar finnas om det är nått!
Beam har slutat på fotboll och jag är sur på henne för det!!!
Vi brukar dampa losss på discon och sånt
Beam är jätte vacker!!!
Jag brukar nästan aldrig bli osams med beam har hänt förut menmen.
Du ska veta att jag alltid kommer att älska dej bäst!!!

JAG ÄLSKAR DEJ!♥


Josefine Alander!♥
Josse är jätte smart
hon är den smartaste jag känner haha!
OCh hon är sjukt rolig!
Jag och hon har massa minnen tsm!
Och hon är vår bästa målvakt!
Hon är verkligen kung i mål!
Och hon är underbar!
Skulle kunna skriva massa mer men nu har jag tröttnat!!!

JAG ÄLSKAR DEJ!♥

Det går ej och ladda upp nå bild på jossse :(




Kommentarer
Postat av: Elma

:(

2011-03-17 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0