Vänskapen!

Jag hatar att det ska va så här
du kommer alltid ha den plats du har nu i mitt hjärta
ingenting kommer förändras
du va min allra bästavän&det kommer du och vara
vi var med varanda jämt förut
men nu är det inte så för att...
ja du vet nog!
Du finns alltid där när det behövs
jag brukar känna mig avundsjuk på vilken person  du är
du är hon som alltid finns där
jätte jobbigt att vi verkar ha kommit ifrån varandra
men ville bara säga att jag alltid kommer&älska dej
Tack för all kämpa med livet när jag hade det svårt
har det svårt nu också men ah'
men vi är inte med varandra längre på fritiden
det känns jätte jobbigt men ah vi får väl stå ut med det
du har alltid varit underbar!



Det finns en blomma vit som snö,
 kan ej vissna, kan ej dö.

 dess namn känner du nog igen

 trofast vänskap heter den.

BÄSTAVÄN! (L)


Kommentarer
Postat av: anonym

vilken är det du menar??

2011-01-29 @ 12:17:56
Postat av: Ellen<3

vem pratar du om gummis?<3 Puuuuuussss

2011-01-29 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0