saknar 6:an!

Gud vad fort tiden har gått
saknar min gamla klass sjukt mycket!
7:an är bara tråkigt  massa skit saker
6:an var helt klart bara underbar
och våran klass var bäst saknar er!
7:an=inget liv
6:an=liv!!!
aja inget kommer bli som förr ändå
men ni kommer alltid vara bäst
och ni kommer vara den bästa klassen för alltid
för mig kommer ni alltid vara bäst!
7:an kan dra åt helvetet säger jag bara!

MIN GAMLA KLASS! (L)



















Och till slut skulle 6:an ta slut
så alla minnen blev till slut skrivet in en sån bok
jag har boken fortfarande kvar
brukade läsa förut men grät mycket så nu har jag slutat med att läsa det
men ska kanske läsa snart men tårarna kommer rinna
Tiden gick så fort vrf?
vrf kunde inte tiden vara som vinter att det var segt?
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta!


DETTA VAR JU KÄRLEK 6A!!♥


Kommentarer
Postat av: M A J A

förlåt för übersent svar!

sv; taack!

2011-01-29 @ 01:19:16
URL: http://majateres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0