Förlåt

Idag för sov jag
fyfan vad jobbigt det var
så kunde inte slänga in ett inlägg heller
men sen drog jag till patti och så vi drog ner till coop och handla godis
sen drog vi till skolan'
det var väl ite sisådär i skolan'
och vi hade dans idag
kul var det faktist men det kommer bli mycket roligare sen när man kan dansen (y)
och snart ska jag in i duschen och sen ska jag plugga
och förlåt för att ja är lite osocial
men kommer inte vara så social med bloggen idag har mycket och göra

jag har precis käkat och så
och sen har jag lyssnat på lite saker som stöööör mig
så sjukt mycket idiot ..
nu ska jag chilla lite här framför datorn sen diska sen duscha och senare titta på film!
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0