20 SANINGAR OM MIG

1.Jag älskar fotboll
2.Jag kan inte vara sur på någon utan andledning
3.Jag fyller 15 på onsdag
4.Jag älskar familjen Isacsson mest!
5.Jag bryr mig om mina vänner
6.Jag har inte självförtroende
7.Jag är hur rädd som helst för råttor.
8.Jag brukar alltid lyssna på musik när jag sitter vid datorn
9.Jag brukar inte vara bitchig
10.Jag är mig själv och ingen annan!
11.Vänner&familjen betyder mycket för mig
12.Jag spelar fotboll med Avestaaik!
13.Jag vill flytta till USA när jag blir äldre
14.Jag bor med min familj
15.jag brukar lyssna på deppmusik!
16.Jag trivs i skolan
17.Jag älskar min klass 7D
18.Jag hatar att förlora vänner
19.Jag har världens bästa vänner!
20.Jag har många som bryr sig om mig!


PUSSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0