SO&Svenska

Hejhej
har inte bloggat och såå
men dagens planer vart helt ändrade åhh
fick gå själv till skolan kul då,
Sen efter var jag med alex och patti
och sen var det träniiing.
efter fljde elsa&sophia med mig hem
vi gick till ica kvantum och köpte glass och så först!
Sen drog vi hem till mig och satt och snacka och sånt.
efter ett tag drog sophia så då var elsa kvar tills nu
Vi har gjort min läxa och allt brade!
Ville bara säga att jag älskar Sophia&Elsa mer än allt annnat!
Dom är bättre än dig!!
Verkligen helt underbara skullle bara inte klara mig utan dom!!!
Nu ska jag hämta lite grejer och äta och så!!

Pusss


Elsa&Sophia!
Älskar er mer än allt annnat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0